Saturday 31 August 2013

Rindu Pada Followers Saya..

Assalamualaikum..

Hai u alls,

Lama betul saya tak update blog nie. Mesti kesepian hidupnye. Maafkan saya. Bukan sengaja tak berupdate, saya kekadang ikut mood, kekadang sibuk manjang. Macam-macam lagi la. Saya rindu sangat pada followers saya.

Hehehe.. masih tak terlambat lagi kan untuk saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN dan SELAMAT HARI KEMERDEKAAN KALI KE-56 pada followers saya. Semoga raya kali ini sangat bermakna buat kalian semua dan semoga negara kita sentiasa aman dan makmur.




MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!!
"Malaysiaku Berdaulat, Tanah Tumpahnya Darahku"



P/S : Adakah rakan-rakan saya sudah MERDEKA??? (^,^)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2012 | Reserved to Cerita Budak Kecik | Designed by Kay SBK